آخرین اخبار
کد مطلب: 125054
شهرکرد؛
آغاز توزيع کارت شرکت در آزمون سراسري دانشگاه ها
تاریخ انتشار : 1396/04/11 11:11:05
نمایش : 1885
توزيع کارت شرکت در آزمون سراسري سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي آغاز شد.
به گزارش  خبرنگار سلام لردگان؛ توزيع کارت شرکت در آزمون سراسري سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي از امروز يکشنبه ۱۱ تير ۹۶ آغاز شد و تا پايان روز چهارشنبه ۱۴ تير به مدت چهار روز ادامه دارد.


کليه داوطلبان از گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبان‌هاي خارجي مي‌توانند در فرصت تعيين شده با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات درخواستي شامل شماره سريال کارت اعتباري ثبت نام (۱۲ رقمي)، شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و کد پيگيري ثبت‌نام (۱۶ رقمي) و نام و نام خانوادگي، کد ملي و سريال شناسنامه، نسبت به مشاهده و دريافت پرينت کارت شرکت در آزمون به همراه برگ راهنما اقدام و بر اساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي کارت، به حوزه امتحاني مربوطه مراجعه کنند.

داوطلبان متقاضي در ۲ يا ۳ گروه آزمايشي بايد علاوه بر کارت شرکت در آزمون گروه اصلي، نسبت به پرينت کارت گروه آزمايشي دوم و يا سوم خود اقدام نمايند.

داوطلبان پس از پرينت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالي مي‌بايستي مطابق دستورالعمل به حوزه‌هاي رفع نقص مراجعه کنند که محل آن بر مبناي شهرستان محل اقامت فعلي آنان که در بند ۴۴ تقاضانامه ثبت نام، مشخص‌کرده‌اند مي‌باشد.

چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و يا کد پيگيري ثبت نام، موفق به پرينت کارت شرکت در آزمون نمي‌شود، لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري، نسبت به دريافت اين اطلاعات اقدام نمايد.

همه اطلاعات شامل نحوه برگزاري، پاسخگويي، نحوه علامت گذاري و ... در دفترچه راهنماي شرکت در آزمون قيد شده و همزمان با توزيع کارت بر روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملي و يا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن براي شرکت در جلسه آزمون الزامي ‌مي‌باشد.

گفتني است: آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم انساني در صبح روز پنج شنبه ۱۵ تيرماه جاري، گروه آزمايشي هنر بعدازظهر پنج شنبه ١٥ تيرماه، گروه آزمايشي علوم تجربي صبح روز جمعه ١٦ تيرماه و گروه زبان‌هاي خارجي بعدازظهر جمعه ١٦ تيرماه جاري همزمان در ۳۷۲ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/ش

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس